Seko mums

Satiksmes drošība

Pauls Timrots skaidro, kādas būs sekas, ieviešot velojoslu Čaka ielā

foto: Ekrānuzņēmums/Zebra

Rīgā, Čaka ielā, sākta pagaidu veloinfrastruktūras izveide. Pret to iebilst ne viens vien iedzīvotājs. Pauls Timrots raidījumā “Zebra” apskata potenciālās sekas, ja velojosla Čaka ielā tiks atstāta arī pēc eksperimenta beigām.

Sižetā  “Zebra” aplūko, kas īsti turpmāk ir iecerēts Čaka ielā, cik tas ir nopietni un vairākus iespējamos scenārijus, ar ko velojoslas izveide šajā ielā varētu beigties.

Savukārt sarunā ar bijušo Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) komisāru Reini Pozņaku raidierakstā “Lielā sprādziena teorija” Pauls Timrots pamato, kādēļ šāda iniciatīva ir nepārdomāta.

Jau vēstīts, ka Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas atbalstīja pagaidu eksperimentālu velojoslu izveidi Čaka un Marijas ielā. Ierīkojot tās, autotransportam iecerēts atvēlēt pa vienai joslai katrā virzienā. Kritiķi uzsver, ka velojoslas palielinās sastrēgumus un sabiedriskā transporta plūsma kļūs lēnāka. Tādēļ sabiedrības iniciatīvu portālā “Manabalss” sākta parakstu vākšana pret Aleksandra Čaka ielas sašaurināšanu velojoslu ierīkošanu.

Avots: Zebra un Lielā sprādziena teorija

Sadursme.lv aicina! Sūti savu reportāžu video vai stāsta veidā par kādu no Tev šķietami aktuālajām problēmām uz mūsu e-pastu: sadursmeredakcija@gmail.com. Tavas domas tiks uzklausītas un, iespējams, arī publicētas mājas lapā un soc.tīklos!

1
Izsaki savas domas...

avatar
1
0
0
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0
Newest Oldest Most Voted
trackback

[…] raidījums “Zebra” aplūkoja potenciālās sekas, kādas varētu rasties ja velojosla Čaka ielā tiks atstāta arī pēc eksperimenta […]


Jaunākās

To Top