Naktī uz otrdienu Ķekavas novadā, netālu no Rīgas HES, kāds tālbraucējs no Polijas tumsā pēdējā mirklī pamanīja rotācijas apli. Tobrīd bremzēt jau bija par vēlu un šoferis centās savaldīt automašīnu, lai to neapgāztu.
Rotācijas aplī, kas savieno četrus virzienus pie Rīgas HES, pēdējās nedēļas laikā no ceļa noslīdējuši vairāki auto, pārsvarā kravinieki. Otrdienas rīts nebija izņēmums, bet šoreiz, atšķirībā no iepriekšējiem incidentiem, ceļš nebija pārāk slidens, par iemelsu avārijai kalpoja kas cits.
Kravas automašīnas vadītājs Mareks stāsta: “Bija agrs rīts, bija viegla migliņa. Mazliet par ātru braucu un, kad ieraudzīju apli, bija par vēlu, sāku bremzēt un mani sanesa. ”Fūri” sameta sāniski un tādā skatā, kā tā tagad ir, tā arī iebrauca. Jo piekabes svars mani iestūma iekšā un es nevarēju izstūrēt.”
Brīdī, kad vairākas tonnas smagā fūre slīdēja grāvī, tā gandrīz apgāzās uz sāniem, Mareks centās noturēt auto uz riteņiem un tas izdevās. Krava, kas tika vesta uz Sauriešu pusi, ar aptuveni pieciem simtiem televizoru – palika neskarta. Mareks saka, ka pa visiem 15 gadiem, kas pavadīti pie kravas automašīnas stūres, šī viņam ir pirmā avārija.
“Tur ir pārāk tumšs un aplis nav izgaismots, nav gaismas, viegla migliņa. Es nepamanīju to apli. Vajag izgaismot šo apli, jo pēc šīm pēdām kas te ir, var redzēt, ka ne pirmā mašīna, kas aizbraukusi taisni,” saka Mareks.
Ņemot vērā šofera teikto un negadījumu biežumu šajā rotācijas aplī, iespējams, atbildīgajiem dienestiem tiešām jāizvērtē, vai izmaiņas satiksmes organizācijā ļautu kravas auto šoferiem izvairīties no avārijām. Kā viens no variantiem, ko iesākt – visa ceļa posma garumā starp diviem rotācijas apļiem ierobežot ātrumu līdz 70 kilometriem stundā.
Kā vienmēr…ierobežot ātrumu!
Rodat jau nu citu risinājumu… vai izgaismojat,vai drošivien ir arī citi varianti…
Pie mums jau citu neko nemāk…kā sodīt un ierobežot!
Glāzššķūnī ,kad atremontēja tiltu…virzienā uz Ķegumu…tajos līkumos nepārtraukti kāds auto avarēja… Ja nemaldos …kādus gadus trīs,četrus vajadzēja,lai uzliktu vienkārši atstarojušās bultas! Kopš tā brīža neesmu grāvī redzējis nevienu!
Tākā vajadzētu tām mūsu pārgudrajām galvām strādāt un risināt šos jautājumus…nevis likt ierobežojumus un sodus!
Polis nebija ABS kābeli piekabei pievienojis pārējais ko viņš lej ir hujņa
Cik mēs gudri ka d…. nav ko pasūtīt. Būtu Jūs šofera vietā, diezvai tā runātu. Es arī katri dienu braucu ar auto un varu teikt, ka arī vasarā braucot nakts laikā nevar ievērot to apli. Kāpēc citās valstīs ir ceļi sakārtoti tā, lai autovadītājs visu redz? Pie mums maksājam ceļu nodokli, bet kaut kā neredzams ka nauda tiktu izlietota pareizajam mērķim. Pirms gudri d…. iedomājies sevi tā cilvēka vietā (protams ja ir ar ko domāt) , kurš mūsu valsts neizdarības dēļ ir nokļuvis nelaimē.
Ceļa zīmes pietrūkst! Konkrēti “Bīstamā pagrieziena virziens”!
Ierednis: jus ko nezinajat ka atruma ierobezojumi uzlabo redzamibu. Sitai valstinai vel tals cels lidz Eiropai ejams.
Nevis ātrumu ierobežot, bet apgaismojumu uzlikt, šoferis taču teica! Tur kāds latviešu valodu nesaprot, jeb no poļu slikti iztulkots (izlaižot tos daudzos ku..wa)?
Autonavigacija vismaz divas reizes ieprieks bridina par apliem. Cauri izbraukt nav iespejams.
Ja cītīgi ieskatās attēlā, tad var redzēt kā krūmos sēž čigānu bariņš un gaida gad šoferis novērsīsies no kravas.