Seko mums

EdartTV

EDART.TV busa pārvērtības (Episode 8): Busa “donors” nodots metāllūžņos

EDART.TV

EDART.TV nopirkuši 1996. gada “Volkswagen Multivan” mikrobusu un vēlas to uzlabot, lai tajā filmētu jaunas epizodes ar sabiedrībā zināmām personām. Iepriekš puiši pārdeva EDART.TV busiņa motoru un apskatīja citus līdzīgus un interesantus projektus, šoreiz puiši nodos “donoru” metāllūžņos un atskatīsies uz paveikto.

Busam notīrīta rūsa un izlabotas buktes

Nauris Jaucis no “NJ WORKSHOP” stāsta par virsbūves remontu. “Esam apstrādājuši logu ailes, lai rūsa nelien ārā un kādus pāris gadus var droši braukt.” Nauris atklāj, ka busiņam gar malām bijusi ne tikai rūsa, bet arī vairākas buktes. “Izlabojām buktes apkārt mašīnai, lai INSTANT speciālistiem būtu vienkāršāk to aplīmēt un nebūtu redzami defekti,” stāsta Nauris.” Busam apakšējais panelis un bagāžnieka vāks viss bija norūsējis. Rūsa tika notīrīta līdz metālam, tika likta epoksīda grunts, krāsa, laka, lai tas viss turās kārtīgi. Tāpat arī veikta buktu novēršana. Nauris skaidro, ka no materiāliem pavairāk aiziet epoksīda grunts. ‘”Paldies RAGS.LV par nosponsorētiem materiāliem šim projetam. Diskus iecerēts visus noslīpēt līdz metālam, nolakot, nokrāsot, lai varētu viņus tirgot.”

Ekrānuzņēmums: “Atjaunots busa apakšējais panelis”

Reika arī salabota

Alfrēds Lazdiņš PRORING.LV vadītājs stāsta, ka saņemot reiku, sākumā ta tiek notīrīta, tālāk dota meistam, kurš to izjauc un veic defektāciju. Ja stūres stienis ir aprūsējis, tad to atdot virpotājm, un tikmēr komplektētājs ir savācis nepieciešamos komponentus, kā arī izdomājis risinājumus pārbuvei. Pēc tam tiek mainīta reikas gumija un salikts viss kopā, visbeidzot reika tiek pārbaudīta uz spiedienu. Speciālists skaidro, ka EDART.TV busiņa reikas stāvoklis bija bijis slikts kā jebkurai vecai reikai, kad ar laiku sakrājies mitrums un pārplīsušas putekļa gumijas.

Alfrēds par uzņēmumu PRORING.LV stāsta: “Būtībā pašos pirmsākumos sākām strādāt ar sajūgiem, sākām atjaunot dubultmasas spararatus un sajūgus. Esam vienīgais uzņēmums Latvijā vēljoprojām, kurš to dara. Nu esam paņēmuši klāt stūres iekārta, kuras atjaunojam, veicam pilnu remontu, hidroliku, kas saistās ar sūkņiem, stūres iekārtām, reikām. Esam iegādājušies dažādas metālapstrādes iekārtas, kā arī sniedzam virpošanas un frēzēšanas pakalpojumus.” Alfreds skaidro, ka, sekojot tirgus pieprasījumam, tika izveidots autoservisu, kur piedāvā visdažādākos pakalpojumu, izņemot auto krāsošanu.

Ekrānuzņēmums: “Iekārta”

EDART.TV busam ielikti jauni logi

Gundars Diške auto stiklu centra speciālists: “Stikliem uzliksim jaunu gumiju. Aizmugurējiem liks gan bez gumijas, jo tur viskritiskāk parasti pūst.” Savukārt Imants Endreiks no auto stiklu centra skaidro, ka EDART.TV busiņam iepriekšējai īpašnieks aizmugurējo stiklu bija jau mainījis, taču logs bijis ielikts ļoti slikti, ar nekvalitatīvu līmi, sliktiem materiāliem, kā arī nebija apstrādāts. Nu busam ir jauni kvalitatīvi stikli.

Ekrānuzņēmums: “Busa stikls”

Paštaisīts drifta autiņš ar pieklājīgu zirgu daudzumu

Raimonds Tomsons RT RACING SOLUTIONS iepazīstina ar paštaisīto drifta autiņu, kas tika būvēts drifta Pro klases disciplīnai. “Intensīvi sākām viņu būvēt 2019. gada novembrī un pabeidzām viņu marta vidū. Savilkām vadus un beidzot tā mašīna ir ejoša ar diezgan pieklājīgu zirgu daudzumu.” Raimonds stāsta, ka automašīna ir uzbūvēta pilnīgi no nulles un tajā ieguldīti apmēram ir 25 000 eiro. Tajā ir BMW četri četri dzinējs un divas desmitās evolūcijas turbīnas. Pārējās ir standartizetās detaļas. Ātruma ziņā var izspiest 340 km/h. ” Tai ir stikla sķiedras panelis. elektrībai ir digitālā planšete, kas sasaistīta kopā ar sporta vadības bloku. Hidrauliskā rokas bremze, IJP ātruma pārslēdzējs. Arī pats draiveris ir novietots tuvāk uz mašīnas vidum,” skaidro Raimonds. Tāpat speciālists norāda, ka autiņam ir paštaisīts alumīnija dzesēšanas radiators, kas novietots mašīnai aizmugurē, bet pašas dzesēšanas trubas iet pa salonu un ir iebūvētas aizsargkastēs. Lieki piebilst, ka drifta mašīnai ir sporta degvielas bāka. Tāda viena bāka maksā vairāk nekā 700 eiro. “Atšķirībā no parastās bākas, sporta bākai iekšā ir švamme lai degviela nepārvietojas pa bāku tik brīvi. Lai nav tā ka degviela uzrauj kopā ar gaisu un dzinējam rodas kaut kādas problēmas, pietrūkst degvielas vai tml.”, saka Raimonds.

Ekrānuzņēmums: “Drifta auto”

Puiši atvadās no “Donora”

Kad viss labais ko var paņemt no “donora” auto ir busa remontam izmantots, puiši tālāk “donoriņu” nodod metāllūžņu pieņemšanas punktā. Nikita Falejs no TMCAPITAL.LV saka: “Mēs esam kapitāls pieņemšanas punkts, nodarbojamies ar metāla pieņemšanu. Aicinām cilvēkus nest metālu uz pieņemšanas punktiem Latvijā, lai mūsu valstī nebūtu miskaste!”

EDART BUSS 8 EPIZODE

🔥EDART BUSS ASTOTĀ EPIZODE🔥Nodevam "donoru" metāllūžņos.VideoDirector / Editing Arturs LapinskisProducer Edgars AivarsPaldies"NJ WORKSHOP" par virsbūves remontuhttp://instagram.com/nj.workshop RT Racing Solutions Raimonds Tomsons par jauno motoruProRing.LV par stūres iekārtas remontuTM Capital par pieņemto metāllūzni👍Ja nepieciešams izņemt vējstiklushttp://instagram.com/autostiklu_centrsGundars Diške un Imants EndreiksR17 salona pāršūšana Raivis Stepiņš Linda ZelčaRiepu AustrisInstant WRAP Instant autoservissProTuning.lvSadursme.lv informātīvais atbalsts👉sekohttp://instagram.com/edarttv

Gepostet von Edarttv am Dienstag, 30. Juni 2020
Avots: EDART.TV

1
Izsaki savas domas...

avatar
1
0
0
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0
EDART.TV busa pārvērtības (Episode 9): Laužam veco grīdu un metinam jauno iekšā - sadursme.lv
Newest Oldest Most Voted
trackback

[…] uzlabot, lai tajā filmētu jaunas epizodes ar sabiedrībā zināmām personām. Iepriekš puiši nodeva “donoru” metāllūžņos, šoreiz vairāk par to kā tad tas busiņš ticis metināts, jo grīda nu ir jālauž vaļā un […]


Jaunākās

To Top