EDART.TV busa pārvērtības (SE2EP3): Buss tiek nokrāsots


EDART.TV busa pārvērtības (SE2EP3): Buss tiek nokrāsots

EDART.TV nopirkuši 1996. gada “Volkswagen Multivan” mikrobusu un vēlas to uzlabot, lai tajā filmētu jaunas epizodes ar sabiedrībā zināmām personām. Iepriekšējā sērijā buss Dobelē tika špaktelēts, gruntēts, apstrādāts un sagatavots krāsošanai. Ir pienācis laiks nokrāsot busu, paskatīsimies kā puišiem izdosies šis pārbaudījums.

Austris novērtē padarīto

Buss pašlaik atrodas Dobelē, uzņēmumā “MM Industry”, kur tas tiks nokrāsots un vests uz Jelgavu. Tikmēr Austris novērtē padarītos darbus: “Busam viss ir forši nogruntēts, šis tas pielabots, sašuvots un principā gatavs krāsošanai. Darbs ir padarīts izcili. Vienkārši izcili, cilvēks darbā ir ieguldījis sirdi un dvēseli. Buss būs bomba veči!”

Buss ir gatavs krāsošanai

Tikmēr “MM Industry” pārstāvis izrāda krāsotavu: “Šī ir mūsu pagaidu krāsotava, jo tālāk ir telpas, kuras mēs tuvāko gadu laikā attīstīsim. Te ir telpa kurā mēs jaucam krāsas, lakas, gruntis. Tālāk ir mūsu lielākais lepnums – projekts, kurā mēs uzvarējām. Lauku atbalsta dienests palīdzēja iegādāties kompresoru, resīveri un gaisa sausinātāju, lai mēs varētu nodarboties ar profesionālu krāsošanu. Liels paldies arī agrofirmai “Zelta druva”, kas mums palīdzēja ar šīm telpām.

Tālāk atrodas smilšu strūklas telpa, kurā tiek apstrādātas detaļas, dažādu izmēru metāla konstrukcijas.” Gatis no “MM Industry” stāsta par busa sagatavošanu krāsošanai: “Busu esam saslīpējuši ar 400-to papīru, esam pielabojuši porītes, auto ir nolīmēts un nu varam to krāsot. Krāsosim ar melnu matētu krāsu. Ja pirms krāsošanas busu labi sagatavo, tad pēc grunts uzlikšanas uzreiz visus defektiņus var labi pamanīt. Man pašam vislabāk patīk krāsošana, tad uzreiz var redzēt galarezultātu. Principā arī sagatavošanas process ir interesants. Gan špaktelēšana kad redzi kā veidojas taisna virsma, gan gruntēšana. Bet kad nokrāso, tad vispār ir bomba.”

Kā notika krāsošanas darbi

Gatis stāsta kā notika busa krāsošana: “Tieši šuvei tika uzpūsts “Brunox” un kur palika pliks bleķis, tas tika nopūsts ar skābo grunti. Man šis darbs ir ierasts, nezinu pat kurš no darba posmiem ir grūtāks. Protams, visatbildīgākais darbs ir krāsošana, jākrāso tā, lai nebūtu notecējumu. Viss ir nokrāsots perfekti. Busam detaļas neuzlikām jo, pirmkārt, nav skrūvju, bet, otrkārt, līdz galam nav nožuvusi krāsa. Lai buss pilnībā nožūtu ir jāpaiet septiņām dienām.

Šo darbu tik tiešām esmu darījis no sirds, bet tos negatīvos komentārus skatītāji varbūt patur pie sevis. Savu darbu es novērtēju ar izcili. Es vienmēr taisu tā, lai klients ir apmierināts. Tālāk Jūs dzīsiet busu uz servisiem, kur tiks labots motors, ritošā daļa. Ja pēc šiem darbiem kaut kas būs saskrāpēts, uzliksim detaļas un domāsim, vai ir jāpārkrāso vai nē.  “MM Industry” saka paldies EDART TV par iespēju piedalīties un parādīt savu ieguldījumu projektā.

Sadursme.lv aicina! Sūti savu reportāžu video vai stāsta veidā par kādu no Tev šķietami aktuālajām problēmām uz mūsu e-pastu: sadursmeredakcija@gmail.com. Tavas domas tiks uzklausītas un, iespējams, arī publicētas mājas lapā un soc.tīklos!

Avots: edartTV

Izsaki savas domas...

avatar
Citi šobrīd lasa: