EDART.TV busa pārvērtības (SE2EP2): Buss tiek sagatavots krāsošanai


EDART.TV busa pārvērtības (SE2EP2): Buss tiek sagatavots krāsošanai

EDART.TV nopirkuši 1996. gada “Volkswagen Multivan” mikrobusu un vēlas to uzlabot, lai tajā filmētu jaunas epizodes ar sabiedrībā zināmām personām. Iepriekš puiši slīpēja, apstrādāja un metināja virsbūvi, šoreiz buss dodas uz Dobeli, lai to nošpaktelētu, nogruntētu un sagatavotu krāsošanai. Paskatīsimies, kas no tā visa sanāks.

Austris izvēlas busam disku krāsu

Sākumā Austra ceļš ved uz krāsošanas uzņēmumu “Blast”, kurā tiks nokrāsoti diski un busa detaļas. Austrim uzreiz iepatīkas elektrozaļa krāsa: “Afigenna šitāda izskatītos – elektrozaļa.” Un turpina stāstīt savu redzējumu par busa izskatu: “Atspere dzeltena, plaukts pelēks, ar prikolīgiem oranžiem diskiem. Jo dažādākas krāsas, jo vairāk buss pievērsīs uzmanību. Kad apdzen, liekas wow kādi diski.” Beigās Austris aizpeld krāsu pasaulē tik dziļi, ka pat LSD nevar sniegt tādu krāsu pārpilnību kāda rosās Austra fantāzijās. Vienojies par krāsu un izpildes termiņiem Austris dodas pakaļ busam, lai dotos uz Dobeli.

Priekšspēle Dobelē

Beidzot buss tiek nogādāts Dobelē “MM Industry”. Edgars stāsta par veicamajiem darbiem: “Esam busu atveduši uz Dobeli pie “MM industry”. Čaļi ir uzņēmušies nošpaktelēt, nogruntēt un nokrāsot busu. Pirmo reizi mums ir patrāpījušies cilvēki, kas ir gatavi visu izdarīt. Viņi pat iegulda savus materiālus. Paši visu nofilmē un atsūta mums. Respekt. Ja jums vajag kaut ko uztaisīt, tad vēršaties tieši pie viņiem.” Tostarp Austris knakstās gar autoservisa kalendāriem ar kailām meitenēm: “Ko veči, katrā kārtīgā autoservisā jābūt kailo sieviešu kalendāram.” Kas tobrīd notiek Austra galvā, to zina tikai pats Austris.

Buss tiek sagatavots krāsošanai

Tikmēr Edgars iztaujā “MM Industry” meistaru par to, cik kvalitatīvi bija sametināts buss. Meistars skeptiski vērtē sagatavošanas darbus: “Buss bija sametināts slikti. Šuves nebija pilnas, tā metināja ļoti senā pagātnē. Tagad ir labāki aparāti ar kuriem var uzmetināt šuvi tā, lai nesalocītu bleķi. Dažās vietās metinājums turējās vien uz dažiem punktiem. Visu noslīpējām, nopūtām ar “Brunox” grunti trijās kārtās. Starp kārtām ir jāpagaida divas stundas. Pēc tam likām skābo grunti. Mēs vēl izpūtīsim iekšu ar smilšu strūklu, būs vēl epoksīda grunts, skābā grunts un grubulis. Viss būs ļoti labi iekonservēts. Dažās vietās nebija noslīpēts līdz galam, to noslīpējām, sapūtām “Brunox”, skābo grunti un tad jau sākās špaktelēšanas darbi. Pirmo liek stikla šķiedru, jo tā ir ļoti noturīga. Zem priekšējā stikla bija ļoti pavirši apstrādāts, tur bija redzama rūsa. Uz jumta bija nelielas buktītes. Ļoti labi sametināti pakāpieni ar izturīgu bleķi. Tie kalpos ilgi. Visas metinājuma šuves tika aizpildītas ar stikla šķiedru. Pirms tam, protams, tika sapūsts “Brunox” un skābā grunts.”

Austris, pabeidzis pētīt kalendārus, labā noskaņojumā atzinīgi novērtē padarīto darbu: “Galējo rezultātu redzēs pēc gruntēšanas, bet uz šo brīdi ir visi 10. Meistars ir ļoti labi pastrādājis.” “MM Industry” meistars atzīst: “Diezgan esmu ielicis savu darbu un dvēseli. Strādāju līdz pat 10 stundām dienā.”

Sadursme.lv aicina! Sūti savu reportāžu video vai stāsta veidā par kādu no Tev šķietami aktuālajām problēmām uz mūsu e-pastu: sadursmeredakcija@gmail.com. Tavas domas tiks uzklausītas un, iespējams, arī publicētas mājas lapā un soc.tīklos!

Avots: edartTV

1
Izsaki savas domas...

avatar
1
0
0
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0
Newest Oldest Most Voted
trackback

[…] jaunas epizodes ar sabiedrībā zināmām personām. Iepriekšējā sērijā buss Dobelē tika špaktelēts, gruntēts, apstrādāts un sagatavots krāsošanai. Ir pienācis laiks nokrāsot busu, paskatīsimies kā puišiem izdosies šis […]

Citi šobrīd lasa: